• Bayraklı Anaokulu

    Anne ve babalar çocuklarının güvenilir bir ortamda eğitim almasını istemektedir. Anaokulları, çocukların ilk eğitim tecrübesi olacağı için anaokulu seçimi konusunda özen gösterilmesi gerekebilir. Bayraklı’da tercih edilebilecek en iyi anaokullarından bir tanesi ise Parlayan Güneş anaokuludur. İngilizce, Müzik, Görsel sanatlar, Seramik, satranç gibi çok sayıda aktivite de bulunmaktadır.

    Parlayan Güneş

    Bayraklı Anaokulu

    Parlayan güneş Bayraklı anaokulu 2020 senesinde açılmıştır. Henüz yeni olmasına rağmen eğitim kadrosu ve imkanları son derece başarılıdır. Anaokulunun içerisinde öğrencilerin çeşitli aktiviteler yapabilecek imkanlar bulunuyor.

    ·         Uzman eğitim kadrosu

    ·         Mesleğini seven öğretmenler

    ·         Kaliteli eğitim programları

    ·         Öğrencilere özel branş dersleri

    Ve dahası Parlayan Güneş Bayraklı Anaokulu ile çocuklarınızı bekliyor. Kuruluşun iletişim ve adres bilgilerine parlayangunes.com aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

    Parlayan Güneş Anaokulu, öğrenciler için ev sıcaklığında, son derece nezih bir ortam sunuyor. Çocuklar bu ortam ile yeni arkadaşlıklar edinerek, kaliteli bir eğitim alabiliyor.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :